torstai 22. lokakuuta 2009

7 asiaa minusta


Vendaval haastoi minut! Ihanaa, eka haasteeni, kiitos! Näitä lisää :).

Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:
Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
Kopioi kuva ja liitä blogiisi
Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
Anna tunnustus seitsemälle
Linkitä nämä blogissasi
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta

Haastan mukaan vain kaksi, Suvi O:n ja Tuikun.

Kaverit IRL tietävätkin nämä jutut jo, mutta teille muille tiedoksi saatettakoon...

1. Minulla oli viime viikolla synttärit. Viimeiset seitsemän vuotta olen ollut 25 vuotta, joten onhan se jo tämänkin naisen aika vanheta. En ole ollut ikinä niin tyytyväinen elämääni kuin juuri nyt, joten aion nyt hieman vanhentua ja sitten pysyä seuraavat kahdeksan vuotta 32-vuotiaana. 32 on kiva numero.

2. Minut on helppo saada mukaan juttuihin. Eräskin ystävä (tiedät kyllä kuka olet) on saanut minut kaveriksi Afrikkaan opiskelemaan, Venäjälle rakentamaan siltaa, viikon metsävaellukselle ja kaiken huippuna Vermoon palkitsemaan voittajahevosta suoraan telkkarilähetykseen (enkä edes juurikaan pidä hevosista). Mukavia muistoja.

3. Lapset ovat rakkainta ja tärkeintä elämässäni ja kuolisin heidän puolestaan. Silti en ole, enkä halua olla äitimäinen, pullantuoksuinen pehmoäiti. Tarvitsen omaa aikaa ja minulla on suuri tarve olla välillä muutakin kuin äiti. Olla minä.

4. Luen paljon, seuraan uutisia, pärjään tietovisoissa ja hoksaan juttuja nopeasti, mutta vedän usein bimbon roolia. Niin on hauskempaa.

5. En ole missään asiassa lahjakas. Monessa asiassa olen AIKA hyvä, mutta en missään TOSI hyvä. No, on minulla hyvä hajuaisti.

6. Jään helposti koukkuun. Aikoinaan kotitietokoneestamme oli pakko poistaa miinaharava, koska pelasin sitä aamusta iltaan, ja näin siitä uniakin. Farmvillestä vierottautuminen on juuri meneillään.

7. Minä en voi syödä gluteenia ja se harmittaa minua valtavasti, koska rakastan pullaa ja kahvikakkutaikinaa. Suomen reissuilla porsastelenkin ihan sikana pullalautasen ääressä, sieltä kun saa gluteenitonta pullaa kaupasta ja lähipiirissä sattuu olemaan huippuleipuri. Ja sitä paitsi äiti leipoo kakut glut. jauhoista, ehkä saan seuraavalla kerralla kaapia taikinakulhon....


3 kommenttia:

arvaa kuka kirjoitti...

Reps ja kops! Mä olin unohtanu tuon Vermo-jutskan! Kaikkea sitä... :D

Ansku kirjoitti...

Ja olisihan listaan voinut lisätä myös kaatajapapin luona käymisen :D. Ja mitähän muuta...

arvaa kuka kirjoitti...

Ai niin sekin! Pitäsiköhän mun punastua ja nolostua... On meillä kuitenkin ollut ihan kivaa! Kaikkeahan pitää kokeilla paitsi kansantansseja, ja nekin on jo kokeiltu.