maanantai 11. huhtikuuta 2011

Ekat H&M -kenkäni

Olen ollut jo pitkään, oikeastaan koko vuoden, eräänlaisessa ostoslakossa. Olen yrittänyt käyttää vanhat vaatteet todellakin loppuun ja ostaa vain ihan oikeaan tarpeeseen. Ja aika vähän sitä ihminen oikeasti mitään tarvitsee. Lapsille pitää välillä hankkia uusia sukkahousuja tai koulupaitoja ja itselleni olen ostanut vain kevättakin helmikuussa ja saappaat entisten mentyä pohjasta puhki. Ja tammikuun alennusmyynneistä toki jotain pientä ja tarpeellista.

Tänään oli kuitenkin ihan pakko hankkia uudet kesäkengät, koska entiset (jotka löysin muuttolaatikosta aamulla) hajosivat kaupungilla kävellessä. Olin hakemassa kuumeista Pikkusiskoa (auringonpistos) koulusta ja niin joutui parka mukaan kenkäostoksille. Rassukka. Koska todellakaan ei ollut mahdollisuutta kierrellä kenkäkauppoja, menimme ensimmäiseen vastaantulevaan liikkeeseen, joka sattui olemaan henkkamaukka. Ja sieltä lähti matkaan ainoat (toivottavasti) hiostamattomat kengät. Ei ihan mun juttu, mutta kyllä näillä kävelee. Ja olivat halvat ja lisäksi vielä jotain organic cottonia, mikä lienee hyvä juttu.

Nyt pikkutyttö on nukkumassa ja katsotaan mikä on olo unien jälkeen. Tänään olisi balettikoulun esitys ja sinne kaivataan tätä yhtä kääpiötä Lumikki-esitykseen. Toivottavasti pääsee pieni bailarina bailaamaan :)!

Ei kommentteja: