lauantai 12. syyskuuta 2009

Flors Navarro




Minä en ole hortonomi, en ymmärrä kukkien hoidosta yhtään mitään. En tiedä mikä kukka viihtyy missäkin tai kuinka paljon niitä pitää kastella. Silti tykkään kukista ja haluaisin kotiini jotain väriä ja eloa niiden avulla.

Flors Navarro Carrer Valencialla on auki 24/7 ja se on ihan mieletön paikka! Olin tulla hulluksi tänään, kun ohikulkiessamme pistäydyimme sisällä. Haluan tämän, ja tämän, ja tämän... Valikoimaa on paljon sekä leikkokukissa että ruukkumallisissa ja hinnat todellakin pistivät pään pyörälle! Mukaan lähti vain kaksi euron kaktusta lapsille, ja toinen niistäkin hajosi Passeig de Gracialle. Mutta ehdottomasti käyn hakemassa lähipäivinä pientä piristystä partsille. Sieltä saa myös kotiinkuljetuksen!


5 kommenttia:

Suvi O kirjoitti...

Siis ihana!

Ei kai kukkien hoitamisesta tarvi mitään tietääkään? Roiskii välillä vähän vettä, ja sitten kun ne kuolee kuivuuteen/mätänevät, voi mennä ostamaan uusia...

Ansku kirjoitti...

Kiitos, alan noudattaa ohjeitasi! Kiitos muuten Suvi kun käyt kommentoimassa, sentään joku lukee näitä höpötyksiä :D. Ihan sua ajatellen voisinkin postata Barcelonan torakoista, niitä on täällä ja ne ovat ISOJA!!!! Hyyyyi, kaksi olen jo nähnyt kaupungilla...

Tuikku kirjoitti...

hauska nähdä Barcan kukkakimppujen/astelmien mallia :) jännää kun joka maassa tyyli on niiiiin erilainen. Meillä on uusi viherpeukalo nimeltään Meeri!!!

Suvi O kirjoitti...

Heh, Viherpeukalon Parhaat Ohjeet... Just nakkasin biojätteeseen pari vehkaparkaa. Mä käyn täällä kyllä ihan säännöllisesti! Kommentoisin Vuodatustakin, mutta se ei anna mun lähettää mitään. Sinttura on mokoma.

Torakkaposti olis kiva, sitten mä voisin täällä inhotella ja ällötellä, torakat on kyllä aivan varmalla joku Luojan virhe maailmassa. Onnekseni en ole aikoihin tavannut yhtään.

PS. Nuo sanavahvistukset tässä kommentoinnissa on kyllä hauskoja, tällä kertaa on phooponi. Shetlanninponeista oon kuullu, ja sen semmoisista, mutta phooponi on jäänyt näkemättä... ;)

Ansku kirjoitti...

Tuikku: Mä blogistasi luinkin, että teillä on siellä aika ehtivä kaveri nykyään :)

Suvi: Ongelma torakkapostauksessa taitaa olla se, että mä en pysty menemään niitä niin lähelle, että voisin ottaa kuvan. Ne on enempi koko Kenia kuin Karjala, jos se antaisi jotain osviittaa tyypistä...
Ja et tiedä mikä on phooponi??!! Miten on mahdollista! Kyllähän kaikki tietävät mikä se on!!